To już jest koniec!

wtorek, 27 czerwca 2017

 
Hej Kochani! Wakacje na dobre już się zaczęły, szkolne plecaki poszły w odstawkę i pewnie ostatnie, o czym teraz wszyscy myślimy to szkoła. A ja dzisiaj troszkę na przekór :) Dla mnie wakacje trwają już od 19 maja bo właśnie wtedy miałam ostatni egzamin maturalny! Jeden miesiąc już minął, dlatego na spokojnie i z dystansem mogę powrócić myślami do etapu edukacji! Nie będzie żadnego podsumowania- nienwidzę rozdrabniać i analizować przeszłości :) Będą za to luźne refleksje oraz może kilka rad dla tych, którym do skończenia szkoły jeszcze trochę zostało!



Każdy etap mojej edukacji będę wspominać cudownie! Przedszkole i podstawówka, wiadomo, chodziło się po drzewach i grało w piłkę na podwórku. Okres gimnazjum był naprawdę pięknym czasem w moim życiu! Pierwsze występy na scenie, spektakle teatralne, wyjazdy, najwspanialszy tydzień w Barcelonie- te wszystkie rzeczy sprawiły, że stałam się dużo bardziej otwarta na świat i ludzi oraz pewniejsza siebie. Dzięki nim poznałam również wiele cudownych osób (w tym mojego Chłopaka), z którymi przyjaźnię się do dziś!
No i ostatni etap- szkoła średnia! Ten okres wypełniały mi impreeeeezy (czas 18stek!), samodzielne większe i mniejsze podróże, wyjścia z przyjaciółmi no a w ostatnim roku- przygotowania do matury! Przy tym wszystkim towarzyszyli mi wspaniali ludzie, moją klasę zapamiętam na długo i będę wspominać ją wspaniale!





Czy patrząc z dystansu, coś bym zmieniła?
Z pewnością poświęciłabym mniej energii na naukę kompletnie niepotrzebnych przedmiotów. Nawet nie chodzi o czas, bo między innymi dzięki tak dobrym ocenom wielokrotnie udało mi się zdobyć wysokie stypendium. Na pewno zredukowałabym poziom stresu do minimum :) 



Patrząc wstecz niczego nie żałuję, cała moja przeszłość ukształtowała osobę, którą jestem teraz.


Z jednej strony jest mi strasznie smutno na myśl, że nigdy już nie wrócę do tak fajnego okresu w moim życiu, że już nie usłyszę szkolnego dzwonka zapowiadającego tak wyczekiwaną przerwę.. z drugiej strony jednak czuję się już gotowa na nowe przygody, wrażenia, znajomości!  Na razie cieszę się latem (pozdrowienia z gorących Kanarów!) a co dalej przyniesie czas okaże się niebawem!



klik sukienka
zdjęcia wykonane przez najzdolniejszą Natalię (klik)


A Wy jak wspominacie swoje szkolne lata? A może jeszcze chodzicie do szkoły? :*

27 komentarzy:

  1. ja mam przed sobą jeszcze 3 lata nauki i dopiero matura <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała i sukienka i bardzo udana sesja :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia , wakacje u mnie również trwają już miesiąc , życzę owocnych wyników z matury w piątek :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Został mi jeszcze rok, jestem ciekawa jak ja spojrzę na ten okres życia z perspektywy czasu :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna letnia stylizacja, pasuje do Ciebie idealnie :)
    zapraszam do mnie:
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym wiele zmieniła jeżeli chodzi o swoją edukację, zaczynając od wyboru innych placówek :) No ale niestety teraz już jest o wiele za późno :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, ze tyle już jest za tobą a jeszcze wiele przed tobą, mi udało się dopiero skończyć 1 klase technikum hihi Mam nadzieje, że będziesz pieła się w górę :D
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby tylko się dało zlikwidować ten stres..im bardziej sobie wmawiam, że nie ma czym się stresować on zaczyna narastać w przyspieszonym tempie ;)

    Pozdrawiam.
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super jest napisac na blogu posta juz po maturach, cudowne uczucie. Ja jeszcze mam 2 lata, ale dam radę! Sporo przed Tobą, korzystaj z życia nadal jak najlepiej!;3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, Twoja sukienka bardzo mi się podoba! <3
    Ojj ja różnego zlikwidowałabym swój poziom stresu do minimum, bo zazwyczaj nie mogę nad nim zapanować,haha:D
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie skończyłam gimnazjum i szczerze mówiąc boję się co będzie dalej

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Po wakacjach czeka mnie przestawienie się na naukę w Liceum, miejmy nadzieję, że nie będzie to katorgą. Wyglądasz prześlicznie! Cudowna sesja.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post i śliczna sukienka!

    Pozdrawiam ciepło!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze chodzę do szkoły, idę teraz do 3 klasy technikum i mimo tego że matura dopiero za półtora roku to mam już ogromny stres!
    Mega sukienka,

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie taki diabeł straszny, jakim go malują :D

      Usuń
  16. Fajnie, że każdy etap edukacji wspominasz z uśmiechem na twarzy. Przede mną jeszcze szkoła średnia. Wiele osób mówi, że to właśnie ten okres rozpamiętuje się najlepiej. Przy okazji, piękne zdjęcia! Wygląd też jest cudowny. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna jest ta sukienka !
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz ;) sukieneczka boska ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że wspominasz swoją szkołę pozytywnie. Świetny post, obserwuję!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudowne zdjęcia i świetnie przygotowany wpis!
    Tak długimi wakacjami i zakończeniem liceum, będę mogła się rozkoszować dopiero w przyszłym roku :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny outfit! Mój styl:)

    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia