Wolność! Plany na najdłuższe wakacje życia :)

niedziela, 4 czerwca 2017

  Witajcie! Czuję się niesamowicie szczęśliwa, mogąc tu wreszcie z powrotem zawitać. Ostatnimi czasy, siłą rzeczy, blog poszedł w odstawkę ze względu na wypełniające większą część maja egzaminy maturalne. Mimo że zaniedbałam swój kawałek internetu, jestem z siebie bardzo zadowolona, że ten czas poświęciłam na naukę. Dzięki temu prawie po każdej maturze wychodziłam z uśmiechem na twarzy! Mam nadzieję, że wyniki mnie nie rozczarują, a wręcz przeciwnie- potwierdzą moje optymistyczne założenia :)

Maj był dla mnie ekstremalnie wyczerpującym intelektualnie miesiącem, przepełnionym nauką i stresem. Swoje egzaminy zakończyłam jednak niezwykle miłym akcentem- 100% z ustnego niemieckiego! Nawet sobie nie wyobrażacie, jaka szczęśliwa i lekka wychodziłam z sali 19 maja :) 
Od tej pory trwają najdłuższe wakacje w moim życiu, które jak na razie zapowiadają się pięknie. Zdążyłam już uczestniczyć w kilkudniowym szkoleniu, które odbywało się w niezwykle urokliwym miejscu za Warszawą, oraz odwiedzić Wenecję! Z tej drugiej podróży z pewnością pojawi się kilka wpisów na blogu :) Za niespełna dwa tygodnie wylatuję w kolejne cudowne miejsce, gdzie spędzę trzy czwarte wakacji!


 Wolność Jedno z najbardziej ekscytujących uczuć, które zdążyłam doświadczyć w swoim osiemnastoletnim życiu! Przekonanie, że możesz wszystko, chociaż nic nie jest ci narzucone z góry; że nie czeka na ciebie sterta nudnych, monotonnych obowiązków, których wcale nie masz ochoty wykonywać.



 Życie jest piękne!
zdjęcia wykonała niezastąpiona Natalia- link do fanpage 

 
klik kombinezon
klik okulary
converse buty

Miłego wieczorku :*









40 komentarzy:

  1. Już się nie mogłem doczekac, jak zwykle wspaniały wpis. Czekam na więcej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobny rower! :D Piękne zdjęcia ;)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje 100% :)! Świetny kombinezon, akurat zastanawiałam się czy go sobie zamówić :D
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i mam nadzieję, że twój wynik w stu procentach pokryje się z optymistycznym nastawieniem. Ślicznie wyglądasz! Czekam na kolejne posty z najdłuższych wakacji życia!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kombinezon. :) Uwielbiam zdjęcia z rowerami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała stylizacja, a zdjęcia cudowne :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również w maju zmagałam się z egzaminami maturalnymi , podziwiam Twoje pozytywne nastawienie do wyników :) Wenecja piękna , chętnie zobaczę posty z tej wyprawy , pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już pierwsze zdjęcie mnie zachwyciło - niesamowite! Po pierwsze Ty ślicznie wyglądasz, po drugie fajny pomysł i miejsce, a po trzecie fotograf na medal :) Matury niestety ważniejsze, dlatego w stu procentach pochwalam Twoją przerwę - zwłaszcza, że możesz wrócić ze spokojem i głową pełną nowych pomysłów. Mam nadzieję, że wyniki będą jak najlepsze - trzymam za to kciuki! No ale przede wszystkim ciesz się zasłużonym odpoczynkiem, a więc udanych wakacji!
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, nie pamiętam kiedy ostatnio jeździłam na rowerze ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetne! Zdjęcia rewelacja a kombinezon przepiękny!
    ja na najdłuższe wakacje muszę sobie jeszcze poczekać..dwa lata :(
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne zdjęcia! Mają taki cudowny klimat :) Bardzo ładnie wyglądasz w tym kombinezonie, ja sama jednak nie mogę się do nich przekonać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kombinezon ! No to udanych wakacji :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam swój czas po egzaminach maturalnych ... i domyślam się jak się teraz czujesz :) życzę Ci wszystkiego dobrego i korzystaj z życia ile wlezie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kombinezon, śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję 100% z ustnego niemieckiego!
    Świetny wpis. Podoba mi się Twoja stylizacja.
    Zachwyciły mnie piękne zdjęcia. :)
    Udanego cieszenia się upragnioną wolnością! :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, no i wspaniała stylizacja :). Udanych wakacji życzę, ten okres pomaturalny jest cudowny i dobrze go jak najlepiej wykorzystać. Pozdrawiam ciepło, Karolina z bloga http://karlin91.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję 100% z niemieckiego!
    Ślicznie wyglądasz :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz <3
    Zapraszam do mnie
    mój blog
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz cudowną urodę! Śliczne zdjęcia :) Udanych (najdłuższych) wakacji w życiu, ale czytając posta jestem pewna, że takie będą :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanych wakacji! Prześliczne zdjęcia :)

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, śliczny komplecik.
    ja wakacje swoje już planuję od grudnia haha :)
    Udanych wakacji.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia i śliczny kombinezon :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia :) cieszę się ze chociaż twoja nauka nie poszła na marne i masz wakacje na które czekalas obys spędziła je jak najlepiej i pogoda Ci dopisała !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super wyglądasz! :) i zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  26. Pamiętam swoje najdłuższe wakacje życia :) skorzystaj z nich jak najlepiej bo to piękny czas i więcej się nie powtórzy. Później czeka praca, więc warto przez te wakacje spełnić jak najwięcej swoich planów i marzeń :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno piekny to jest twój kombinezon który pieknie ozdabia całoś zdjęć :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/wieczorowa-sukienka-w-kolorze-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  28. super, że jesteś zadowolona z matur :) Jestem pewna, że wyniki Cie nie rozczarują ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz, a te kwiaty w koszyku dodają uroku ! <#
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba! ;) a rower genialny ;) sama od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem podobnego ;)
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia