Dzień z życia animatorki | Pocztówka z San Juan

sobota, 8 lipca 2017


Hej kochani! Miejsce, w którym obecnie mieszkam jest pełne pocztówkowych widoków dlatego prawie zawsze biorę ze sobą aparat, by uwiecznić cudowne wpomnienia. Wciąż zwiedzamy okolicę, odkrywając nowe piękne miejsca i ciesząc się każdą sekundą spędzoną na największej z Wysp Szczęścia. Niedawno w jakieś broszurce informacyjnej przeczytałam o wodospadzie- Barranco del Infierno. W internecie zdjęcia wyglądały niezwykle kusząco, dlatego nie zraziłyśmy się nawet półgodzinną wędrówką w pełnym słońcu po praktycznie pionowym podłożu! Niestety, wodospadu nie zastałyśmy, za to same góry, tak majestatyczne, nadal robiły ogromne wrażenie!




Następnie pojechałyśmy na plażę San Juan, gdzie czekał już nasz nowo poznany kolega. Mimo że tego dnia słońce tylko od czasu do czasu prześwitywało zza chmur, świetnie spędziliśmy wspólnie czas, grając w siatkówkę czy kąpiąc się z oceanie! Jedną z rzeczy, które sprawiają, że jestem tu taka szczęśliwa jest fakt, że od oceanu dzieli mnie dosłownie minuta! Mieszkam tuż przy plaży, a jeśli czarny piasek mi się znudzi, wsiadam w autobus i za chwilę jestem już na tej z żółtym piaskiem!
 










Dzięki temu, że stale przebywamy z Hiszpanami, mamy niepowtarzalną okazję, by nauczyć się trochę tego języka! Mimo że na razie prawie kompletnie nic nie rozumiem, to muszę się dogadać- i właśnie to sprawia, że, chcąc nie chcąc, zaczęłam mówić po hiszpańsku. Kilka podstawowych zwrotów mam opanowanych, a tutejsi ludzie są tak niesamowicie przyjaźni i otwarci, że sami z chęcią uczą nas nowych słów i wyrażeń! :)







Jak spędzacie Wasze wakacje?

20 komentarzy:

  1. Ale tam pięknie! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to miejsce jest cudowne ! Zazdroszczę naprawdę takich wakacji ^^ sama także chce zwiedzić jakąś wyspę ale sądzę ze uda mi się to dopiero za rok więc pozostaje mi tylko czekać ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce, a nawet można stwierdzić, że magiczne... Na pewno da się tam odpocząć :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku pozazdrościć tylko! Przepiękne widoki!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostaje mi tylko pozazdrościć, cudowne widoki! Ty również ślicznie wyglądasz, hahaha. Hiszpański jest cudownym językiem i od kilku miesięcy uczę się go na własną rękę, z drobną pomocą mojego przyjaciela z Hiszpanii :)
    Ja swoje wakacje, niestety jak na razie spędzam w domku :c


    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS
      dołączam się do obserwatorów! :)

      Usuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu, masz piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale tam musi być cudownie :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tam musi być cudownie :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ! Hiszpański to świetny język , bardzo chciałabym się nauczyć go , ale nie wiem , czy będzie to możliwe :D Pozdrawiam i życzę dużo uśmiechu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wyjazdu! Po zdjęciach można wywnioskować, że jest tam pięknie i magicznie.

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo chciałabym się nauczyć go

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa<3 Tak straszni zazdroszczę, że możesz tam przebywać na stałe <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale tam pięknie!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale widoki <3 I super, że uczycie się nowych wyrażeń. Dobrze, że tamtejsi ludzie wam w tym pomagają! :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, pięknie tam jest!:)
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia