My canarian everyday

sobota, 29 lipca 2017



Cześć wszystkim! W ciągu mojej krótkiej przerwy od blogowania zdążyłam załatwić wszystkie sprawy związane z rekrutacją na studia (no dobra, w zasadzie mój Chłopak to załatwił) oraz prawie pożegnać się ze światem przez okropną chorobę (właściwie to było zwykłe przeziębienie, ale chciałam dodać choć ciut dramaturgii). A więc jest to już oficjalne- od października będę studiować na mojej wymarzonej uczelni! Nawet nie wyobrażacie sobie, jaka jestem szczęśliwa i pełna planów na przyszłość! 



Jeżeli chodzi o moją codzienność to bez zmian: słońce, plaża, ocean.. Nuda, haha! Gdy słyszę o tym, jaka pogoda jest w Polsce jeszcze bardziej jestem wdzięczna za to słońce, które nie opuszcza nas nawet na parę chwil! 


Dzisiejsze  zdjęcia to efekt pewnego popołudnia z Laurą- moją holenderską koleżanką. Mimo że znamy się krótko, to dogadujemy świetnie i już na jesień odwiedzi mnie w Warszawie! Co więcej, Laura właśnie założyła bloga, miło więc będzie dzielić wspólną pasję :)



Kombinezony to zdecydowanie mój wakacyjny faworyt! Są wygodne i łatwo się je nosi- wystarczy dobrać dodatki (np. piękne torebki na łańcuszku w haftowane kwiaty) i jesteśmy gotowe. Sama mam w swojej szafie kilka i co najmniej drugie tyle z pewnością jeszcze zdążę zakupić przez tegoroczne lato. Sprawdzcie, które najbardziej ostatnio przypadły mi do gustu :)


1. klik/ 2. klik/ 3. klik
1. klik/ 2.klik/ 3.klik



Pralka mnie właśnie zaalarmowała, że pranie gotowe, a więc idę je wyjąć i rozwiesić! 
Miłego dnia :) 


28 komentarzy:

  1. Gratulacje dostania sie na wymarzone studia ! Masz przepiękne widoki , zazdroszczę Ci tego. Naprawdę ! Mam nadzieję ze jeszcze długo potrwa taka sielanka ! Miłych wakacji !
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację dostania się na studia, teraz tylko pozdawać wszystko i stopieni naukowy będzie, ani się obejrzysz a będzie o nim post. Udanych wakacji oraz motywacji do blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Studia to dobry czas, wykorzystaj go!

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, gratuluję! I zazdroszcze słoneczka :) mimo, że w uk mamy też go na miarę to faktycznie w Polsce lato się niestety nie udało.. bo jak wiadomo, sierpień to już miesiąć w którym się będzie temperatura ochładzać :x

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądasz! I gratuluję dostania się na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia! I te widoki...
    Błagam, niech lato się nie kończy <3

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na takie zdjęcia! Ta pogoda, widoki i ty:)) Cudne!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na studiach! na pewno będzie cudownie :) Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :) Jeżeli chodzi o kombinezony, bardzo ładnie wyglądają na kimś ale jak sama mam taki założyć to już jest gorzej :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne zdjęcia *.* Powodzenia na studiach! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia i sceneria :D Zazdroszczę takiej pogody!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne tło do zdjęć! Ile bym dała, żeby powrócić w miejsce z podobną scenerią.
    Pozazdrościć pogody :)

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też w tym roku zaczynam studia! Życzę nam powodzenia! :D
    A zdjęcia przepiękne <3


    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje ;* cudownie wyglądasz i te widoki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję przyjęcia na uczelnie kochana <3 zdjęcia rewelacyjne, zazdroszczę bardzo.. moje wakacje dopiero będą we wrześniu..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kombinezon jest genialny, naprawdę! Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero z nim ruszam: anniesliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że świetnie się odnajdziesz na studiach! :)

    Przepiękne masz tam widoczki :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! :)

    Zapraszamy do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia! A jakie widoki za Tobą. *.*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia- podobają mi się widoki oraz Twoja stylizacja. <3 Gratuluję, że udało Ci się dostać na wymarzoną uczelnię. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne miejsce, super kombinezon, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogromne gratulacje! Śliczna stylizacja :) zazdroszczę pogody, bo w Polsce to różnie bywa :/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mega zdjecia! Tylko pozazdroscic wyjazdu :D

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :*
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz i śliczne zdjęcia!
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do dalszego pisania!
Jeżeli blog Ci się podoba, to zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twój- na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia